|
| |

De reis van Cheffix

Horeca Algemeen

In de coronatijd begonnen met onze eerst lijn

Hoe gek het ook klinkt, Cheffix is opgericht in de corona-tijd. Dit komt omdat Cheffix een dochterbedrijf is van Dena Textile Productions. Dena verkoopt zelf al horecatextiel als statafelhoezen en stoelhoezen etc. Daarnaast laat Dena al haar producten zelf produceren in haar eigen fabriek in Europa. Dit doet zij al dan al meer dan 20 jaar. In de coronatijd had Dena het helaas rustig, maar hierdoor zagen wij juist de kans om een kokskledinglijn op te richten.

In deze tijd hebben wij met het Dena team, Cheffix opgericht. Omdat wij al producent zijn, hebben we veel ervaring met het kiezen van de beste stoffen. Daarnaast hadden wij alle machines al in onze fabriek en ervaren personeel die weet hoe je het beste kleding in elkaar kan zetten. Het was nu tijd voor onze designer om al onze ideeën te verwezenlijken in echte modellen.

Unieke designs werden bedacht en gemaakt in onze eigen keuken Cheffix wil zich onderscheiden van de rest, dus is onze designer bezig gegaan met het bedenken van nieuwe modellen. Waar Cheffix veel aandacht in heeft gestoken, is haar eigen brand “Comfort Stretch”. Comfort Stretch is een stevige, ademende stof met veel bewegingsvrijheid. Dit hebben we op verschillende manieren verwerkt in verschillende modellen koksbuizen. Comfort, kwaliteit en design waren de basis voor de eerste collectie.

Alle ingrediënten waren er, nu konden we echt beginnen Alle modellen waren bekend en onze fabriek was ready om alles voor ons te kunnen produceren. Nu was het de taak om iedereen kennis te laten maken met ons nieuwe merk. Dena heeft al een grote klantenkring en door middel van onze goede relaties, konden wij Cheffix introduceren. Meteen waren bedrijven als de Hanos, Bidfood en de Sligro erg enthousiast. Daarom mogen wij ook met trots zeggen dat men bij bijna alle filialen Cheffix kan vinden. Maar ook zijn we een dealernetwerk aan het opbouwen en kan je ons ook vinden bij bijvoorbeeld SA Wear of Heeren van de Werkkleding.

Wat maakt Cheffix, Cheffix? Er zijn verschillende aspecten waarom wij uniek zijn. Eén van de punten die Cheffix heel erg belangrijk vindt is het leveren van de beste kwaliteit voor een passende prijs. Wij willen niet dat onze klanten te veel gaan betalen. Toch willen wij de beste kwaliteit aanbieden, waar fijn gewerkt in kan worden. “Onze slogan is niet voor niks: ‘quality that works better.”’

Daarnaast vinden wij goede service ook erg belangrijk. Wij doen er alles aan om onze klant op de beste manier te helpen. Wat ons verder uniek maakt is, dat Cheffix alles in eigen hand heeft. Van het kopen van garen, stoffen, het maken van het eindproduct tot het verzenden van de artikelen. Op deze manier hebben wij 100% controle en kunnen wij de beste kwaliteit garanderen.

Wat zijn onze toekomst plannen? Onze reis is nog zeker niet afgelopen! Zo zijn wij momenteel druk bezig met het opzetten van blouses, polo’s en nieuwe schorten voor in de bediening. Verder zijn wij nog bezig met nieuwe unieke koksbuizen. Kortom wij zitten niet stil en hebben ontzettend veel zin in de toekomst!

|