Honeyspot Location Matching brengt doelgroepen in beeld voor horeca- en retailondernemers.

café
Honeyspot verlaagd de prijs van haar bezorg-pakket.
Honeyspot Location Matching brengt doelgroepen in beeld voor horeca- en retailondernemers. Nu veel ondernemers de omzet ín hun zaken door de coronacrisis naar nul zien dalen, helpt Honeyspot om bezorg-omzet te realiseren of te verhogen met het Delivery Direct Mail Pakket.
Bij het bezorgen van maaltijden is de afstand tussen keuken en bezorgadres van vitaal belang. De maaltijd moet immers vers en warm op het adres aankomen.
Honeyspot levert een kaart met het bezorg gebied op basis van maximale reistijd. Op die kaart staan de kenmerken van de bewoners. Zo kan je zien waar bijvoorbeeld de hogere inkomens wonen, of waar meer gezinnen zitten. Met die informatie kan je uit de meegeleverde adressenlijst precies selecteren waar je jouw aanbiedingen in de brievenbus wilt hebben. Adressen waar je geen of weinig omzet van verwacht kan je daarmee overslaan. Dat verhoogt het effect en minimaliseert de kosten van een direct mailing campagne.
Honeyspot CEO Paul Willems: “De horeca wordt ongekend hard getroffen door COVID-19. We hebben dit product razendsnel ontwikkeld en gelanceerd toen op 15 maart bekend werd dat de horeca dicht moest en alleen met bezorgen nog omzet kan realiseren. Nu de horecasluiting vorige week verlengd is tot 28 april, bieden we het pakket aan tegen kostprijs. Het is in ieders belang dat de horeca deze sluiting zo goed mogelijk doorkomt, en daar willen wij ook onze bijdrage aan leveren.”
Klanten kunnen kiezen uit drie opties: alléén de adresinformatie, de adresinformatie en het drukwerk of het verzorgen van de gehele mailing. Voor het drukken en verzenden van de kaarten heeft Honeyspot afspraken gemaakt met een direct mail bedrijf.
De dienst kan per direct worden afgenomen. Bel voor orders of informatie met Paul Willems op 06 53504047 of bezoek de website www.honeyspot.nl