Utrecht’s hotel wint voor de tweede maal Best Service Award van Tripadvisor

Hotel
Terwijl de meeste horeca ondernemers het behoorlijk zwaar hebben, is in het Utrechtse Mary K Hotel een feestelijke stemming toch wel op z’n plaats.
De Tripadvisor awards zijn uitgereikt, en naast het “Certificaat van Uitmuntendheid” te hebben gekregen voor het 8e jaar op rij, heeft dit hotel voor de tweede keer de “Best Service Award” op haar naam mogen schrijven.
Eigenaresse Marijke Koks: “In deze uitdagende tijden, waarin veel contactloos verloopt, proberen we onze service toch zo hoog mogelijk te houden. Wat een lieve gasten hebben wij, dat zij zulke mooie woorden over het hotel schrijven. Deze prijs is echt een cadeautje!”
Winnaars worden berekend op basis van de kwaliteit en kwantiteit van de miljoenen meningen en beoordelingen die op Tripadvisor zijn verzameld. Met meer dan 8,7 miljoen vermelde bedrijven op Tripadvisor zijn deze onderscheidingen een bewijs van de service en kwaliteit die winnaars consequent aan hun gasten bieden. Deze hotels noemen zij zelf “Best of the best”.
www.marykhotel.com