||
|| ||

Pieter Vissers nieuwe Horeca Directeur HEINEKEN Nederland

café
Pieter Vissers wordt per 1 juni 2022 de nieuwe Horeca Directeur bij HEINEKEN Nederland. Hij volgt hiermee Marc Josephus Jitta op die Algemeen Directeur wordt van HEINEKEN in België. Pieter is bepaald geen onbekende, want Vissers werkt al sinds 2010 bij het HEINEKEN concern waarvan negen jaar in het horecadomein. Vanaf eind 2019 was Pieter Sales Directeur Horeca. Dat hij nu Marc Josephus Jitta als Horeca Directeur opvolgt is dan ook een heel logische stap. Pieter Visser is in zijn nieuwe rol onderdeel van het management team van HEINEKEN Nederland en zal gaan rapporteren aan Algemeen Directeur Hans Böhm.  

No-nonsens en betrokken “Net als zijn voorganger Marc is Pieter is een man uit de praktijk die door zijn ervaring weet wat er speelt bij horecaondernemers. Hij staat bekend om zijn gedrevenheid en non-nonsens aanpak. Met zijn oprechte zorg voor de mensen in zijn team zorgt hij op een constructieve manier voor verbinding tussen de verschillende afdelingen binnen HEINEKEN Nederland. In zijn nieuwe baan als Horeca Directeur blijft Pieter zich richten op kwaliteit, vakmanschap, helderheid en gemak voor de klant. Waarbij persoonlijk contact vanzelfsprekend voorop staat. Uiteraard gaat Pieter ook over het versterken van onze merken en verdere digitalisering; met als doel minder administratieve rompslomp voor de ondernemer. Samen met onze strategische partner Sligro zal hij de vergroening van de logistieke keten in het out-of-home kanaal verder vormgeven”, aldus Hans Böhm.
Oog voor de klant Pieter Vissers trad in 2010 in dienst bij HEINEKEN Nederland als Commercieel Management Trainee. Als Trainee vervulde hij opdrachten voor Heineken in Singapore, Marketing Vrumona en Retail HEINEKEN Nederland. Na verschillende sales- en trademarketing rollen werd Pieter in 2019 verantwoordelijk voor de landelijke horeca sales organisatie. In deze periode heeft hij een sterk verkoopteam opgebouwd met een duidelijke visie, strategie en verantwoordelijkheid. Samen met zijn collega’s navigeerde hij de afgelopen twee jaar door de covid-crisis. Met focus op een nauwe samenwerking met andere afdelingen en een sterke klantbetrokkenheid. Onder zijn leiding is HEINEKEN Nederland in horeca gegroeid in aanwezigheid, verkrijgbaarheid en zichtbaarheid van ons portfolio met elf merken.
||
||