||
|| borden-horeca-cafe|stoepborden-horeca-hotel|stoepborden-horeca-printers

Het effect van stoepborden

Horeca Algemeen
Alles wat u moet weten over het effect van klantenstoppers Gerichte reclame is van groot belang voor hotels en in de horeca Klassieke klantenstoppers kunnen een waardevolle bijdrage leveren en een wereld van mogelijkheden aanbieden. Door de juiste positionering werken deze displays als “eyecatcher” en trekken ze de aandacht van voorbijgangers.
Maar waar moet men opletten bij het gebruik van stoepborden en hoe kunnen de best mogelijke effecten worden bereikt? Hieronder vindt u antwoorden op deze vragen en concrete aanbevelingen voor de praktische uitvoering. In dit verband komen diverse aspecten, zoals het ontwerp en mogelijke toepassingsgebieden aan de orde.
Dit is hoe een stoepbord een blikvanger wordt Een strategische aanpak is vereist om ervoor te zorgen dat de opzet het gewenste voordeel oplevert. Ten eerste is het van belang dat er wordt gekozen voor het juiste model. Het assortiment omvat bijvoorbeeld versies met een robuust en zwaar onderstel. Zo’n klantenstopper wordt gekenmerkt door een stevige stand en is dus perfect geschikt voor gebruik buitenshuis. Opvouwbare versies zijn de geschikte alternatieven voor gebruik binnenshuis en scoren met een comfortabel transport. Ongeacht het ontwerp is het belangrijk een opdruk te gebruiken die onmiddellijk in het oog springt. Bij voorkeur kunt u kiezen voor opvallende en kleurrijke tinten. In combinatie met thematisch passende foto’s of symbolen kunt u de optimale opdruk voor uw stoepbord ontwerpen.

Beperkt u zich tot het hoognodige Voor de tekst op een stoepbord geldt het leidende principe “minder is meer”. Formuleer in een paar korte regels uw aanbod of laat de voetgangers weten over de lopende promoties. Afhankelijk van uw bedrijfsactiviteit kunt u verschillende inhouden kiezen en de aandacht trekken van de voorbijgangers. Een café, bijvoorbeeld, kan reclame maken voor zelfgebakken taarten om klanten aan te trekken. Voor restaurants daarentegen zijn de dagmenu’s of de promotie van een bepaald gerecht ideaal. Dat kan altijd worden veranderd en bijgewerkt, volgens de trends en aanbiedingen.
Het is belangrijk de eventuele klanten te laten zien dat er altijd iets gebeurt in uw zaak, dat u up-to-date bent en dat uw aanbiedingen aantrekkelijk zijn. Het display mag echter niet overbelast lijken en moet zelfs op afstand leesbaar zijn. U heeft geen speciale vaardigheden nodig om een stoepbord te gebruiken: hij is gemakkelijk te gebruiken, u kunt uw boodschap laten drukken of, als u dat liever doet, uw bericht of offerte met een krijtje opschrijven. Mogelijke gebruiksgebieden zijn te vinden in het volgende overzicht:
- op het terras van een café of restaurant - voor de ingang op de stoep - in de lobby van een hotel

Eindconclusie over het gebruik van klantenstoppers Van het terras tot de ingang kunnen klantenstoppers flexibel worden ingezet. Zelfs in deze digitale tijden hebben de traditionele stands hun bestaansrecht en gaan zij hand in hand met een doeltreffend reclame-effect. Het resultaat is een verhoogde belangstelling voor uw zaak en het bijbehorende aanbod. In directe vergelijking met veel andere reclamemedia zijn stoepborden goedkoop en vragen ze slechts een kleine hoeveelheid planning.
Er zijn veel sectoren waar stoepborden kunnen worden gebruikt, maar voor het sterkste effect en de grootste impact is het een voorwaarde ze aan te passen aan de werkelijke en actuele behoeften. De betekenis van een stoepbord is de mensen in een paar seconden hun aandacht te trekken en te overtuigen om binnen te komen.
Als u alle vermelde trucs en tips opvolgt, staat een optimaal gebruik niets meer in de weg.
||
||