Afbeelding

Déze horeca app heeft uitstekende recensies

Horeca Algemeen

Wat vinden klanten als Van der Valk, VAPIANO en Terras Top 100 2e plaats-winnaar Pelle’s van dé alles-in-1 horeca app Apprendo? Je leest het hier.

Kortgezegd? Ze zijn enthousiast. En niet zo’n beetje ook.

100% op maat Ook bij strandtent NOGAL WIEDUS steken ze hun enthousiasme over Apprendo niet onder stoelen of banken. Mascha Hickmann vertelt: ‘Er zijn meer horeca trainingstools op de markt, maar Apprendo is de enige tool die ik 100% op maat in kan richten. En niet alleen voor het inwerk- en opleidingstraject, maar ook voor de manier waarop gewerkt wordt – en dan ook nog eens organisatiebreed én voor het voltallige personeel: dus voor je afwas, keuken, bediening en schoonmaak. Met Apprendo kan dat gewoon. Wie wil dat niet?’

Multi-inzetbaarheid Mascha: ‘Nieuwe medewerkers komen op de eerste werkdag al heel betrokken binnen, voelen zich merkbaar fijner en gaan o.b.v. een functiegericht trainingstraject in Apprendo met veel meer zelfvertrouwen aan de slag. Ook is iedereen nu universeel inzetbaar: als het druk is in de keuken, springen de afwassers bij met het maken van ijsdesserts, of worden ze achter de snijmachine gezet om bijvoorbeeld drie schalen beenham bij te snijden. Dat was voorheen echt ondenkbaar. Mede daardoor is er ook veel meer teamgevoel ontstaan.’

Kostenbesparing ‘Ook het inwerken gaat echt supersnel tegenwoordig. Als een runner bijvoorbeeld op z’n eerste werkdag verschijnt, dan weet-ie al precies hoe wij de koffies maken, wat de tafelnummers zijn en wat in welk glas of kopje gaat. En met speciale gelegenheden zoals Valentijn, kerst of een evenement, weet iedereen via een speciaal daarvoor ingericht trainingstraject in Apprendo al voordat we gaan draaien hoe we alles gaan aanvliegen, wie wat moet doen. Dat werkt niet alleen fijn voor je medewerkers en gasten, maar geeft ook ontzettend veel rust in je hoofd. En als ze het even niet weten, kijken ze gewoon in Apprendo.’

Meer kwaliteit én rendement Mascha vervolgt: ‘Door de toegenomen en 24/7 voorhanden kennis op de werkvloer met iPad Jaap is het aantal bij-verkopen toegenomen, omdat de wijklopers de latente behoefte van gasten veel eerder onderscheppen. En dat vertaalt zich in betere financiële cijfers én een toegenomen gastwaardering.’

‘Wij zetten echt álles in Apprendo. Waar ik dus ook ontzettend blij van word: alles ziet er nu exact hetzelfde uit. Door alle belangrijke kennis, organisatie-informatie en zelfs die finesses vast te kunnen leggen – kun je je gasten die consistente kwaliteit garanderen en altijd aan hun verwachtingen voldoen. Én meer.’

Klinkt goed? Dat is het ook. Lees de volledige recensie én meer klantbeoordelingen – waaronder die van hotel Van der Valk Zaltbommel en pasta- & pizzaketen VAPIANO – op apprendo.nl.