Afbeelding
logo-lucifer-coffee-roasters

Bedrijfsleider lucifer coffee roasters Eindhoven

vacatures
LUCIFER COFFEE ROASTERS is een koffiebranderij gespecialiseerd in high-end koffie die Specialty Coffee wordt genoemd.
Onze koffies vind je bij onze eigen koffiebars, diverse horeca en kantoren van klein tot groot. Daarnaast zijn we ook in menig koffieapparaat terug te vinden bij de mensen thuis.
Wij zoeken een bedrijfsleider die mee wil werken aan de uitbreiding naar het Kennedyplein en de Schellensfabriek.
De koffiebranderij is de kern van ons bolwerk en de koffiebars ons visitekaartje. Je geeft leiding aan 30 tot 50 (parttime) medewerkers op verschillende locaties. Je bent verantwoordelijk voor de gastvrijheid en kwaliteit rondom een van de mooiste, en meest gedronken producten ter wereld.
We bieden je een diverse en uitdagende baan gericht op dag horeca met marktconforme arbeidsvoorwaarden en lekkere secundaire voorwaarden.
Heb je passie voor Specialty Coffee én heb je horeca ervaring, aarzel dan niet en solliciteer!
DOEL VAN DE FUNCTIE De bedrijfsleider zorgt voor de planning (personeel + operationeel), organiseert en stuurt de dagelijkse bedrijvigheid in de locaties van LUCIFER COFFEE ROASTERS. De bedrijfsleider is het eerste aanspreekpunt voor de floormanagers (en medewerkers bij afwezigheid floormanagers) en heeft een informerende functie naar de eigenaar over de dagelijkse bedrijvigheid. De bedrijfsleider is voor het grootste deel meewerkend in de koffiebars. Het kleinere deel van het dienstverband is bestemd voor administratie.
De eigenaar heeft de algehele leiding en zorgt voor de algemene zaken zoals conceptvoering, financieel beheer, opzet en uitvoering personeelsbeleid, afspraken met leveranciers, inkoop e.d.
LUCIFER COFFEE ROASTERS heeft twee kernwaarden waarmee we bekend staan: Een hoog kwalitatief product gecombineerd met een hoge gastvrijheid. De bedrijfsleider staat als een huis voor deze twee kernwaarden en bouwt hiermee solide teams per locatie met top output.

COMPETENTIES

GASTGERICHTHEID:
  • Is informeel, hoffelijk, voorkomend en welgemanierd naar anderen;
  • Vermijdt uitspraken als ‘nee, dat kan niet’ of ‘het is druk’ zonder uitleg;
  • Biedt ook ongevraagd extra service;
  • Onderzoekt hoe gasten adequaat en optimaal te helpen.

PLANNEN EN ORGANISEREN:
  • Bakent zaken af in benodigde tijd, middelen en mensen;
  • Voorziet knelpunten en neemt actie;
  • Schept randvoorwaarden om zaken gedaan te krijgen;
  • Neemt initiatief;
  • Begint uit zichzelf, wacht niet af;
  • Heeft vertrouwen in eigen kunnen en kwaliteit;
  • Kijkt in het eigen werk vooruit en komt in actie als dat nodig is;
  • Ziet het als zaken (ook buiten het eigen werk) blijven liggen en pakt ze op als dat kan.

COACHEN / INSTRUEREN
  • Toont belangstelling voor anderen en wat hen bezighoudt;
  • Weet te motiveren en enthousiast te maken;
  • Geeft vertrouwen en ruimte om iets zelf te doen en fouten te maken;
  • Laat anderen voorbeeldgedrag zien.

KWALITEITSGERICHT
  • Corrigeert direct als niet aan de eisen wordt voldaan;
  • Vraagt terugkoppeling van gasten over kwaliteit en service;
  • Komt met voorstellen voor verbetering.
direct solliciteren